"hirtelen megjelent... Szia!"

2009.11.02. 14:44

 

Éreztél már olyat, hogy meg kell tenned. Igaz nem az éelted múlik rajta, de egy belső hang csak noszogat, és noszogat, hogy tedd meg ! mert hidd el, jobb lesz tőle. Legalább… lesz valami !
 
Megnyitottam az ablakot és nagyon, nagyon, nagyon gondolkoztam rajta, hogy írok neki ; és érdeklődök hogyléte felöl. Amikor eme gondolkodás közepette véletlenségből a monitoromra pillantottam, egy fekete : Szia! Volt olvasható. Nem tudtam, hogy képzelődök, a foghúzásomból maradt érzéstelenítő játszik velem édes illúziót. De nem! Valóság!
 
„A nyugalom! NE ess pánikba!” – jelmondat után vissza írtam neki. Úgy csevegtünk, spontán és kedvesen. Kérdésemre : mi a kankónak kellett rám írni, ha te mondta h nem akarsz velem beszélni , ’he ?! – csak annyit tudott mondani : érdekelt mi van veled ! De jó! Engem h veled mi van, de nekem nem szabadott írnom, de te jöhetsz és megteheted. Milyen igazságtalan ez az egész.
 
Gyorsan vége lett, mert dolga akadt, de nagyon furcsa volt. Kimondottan és kellemesen… de furcsa !

A bejegyzés trackback címe:

https://dnotob.blog.hu/api/trackback/id/tr211502518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása