és ahogy folytatódik ...

2009.09.05. 16:55

 

A nem éppen rövidnek mondható fonatozás alatt, felkellett eszmélnem arra a tényre, hogy öcsém még alszik. A szüleim elvileg Kecskemét felé tartanak, hogy édesanyám ne legyen a meglepetésnek helyet adó objektum közelében. Nagyobbik bátyám ugyan csak élvezi a szombat adta alvási lehetőségeket feleségével, míg kisebbik bátyám kitudja merre van párjával. A nagymát meg csak nem fogom hívni biciklivel, hogy oly borongós az idő – teszem hozzá szakadt- vigyen már haza : ) Bátyámék munkatársának, és segéd lelkészünknek küldtem egy rövid üzentet ébren vannak e. A hölgy gyorsabb volt, és ki is jött értem. Szegényt de sajnáltam, és mennyire hálás voltam neki, hogy kibiciklizett a telepig, hogy felvegye az autót és az én fenekemet vigye eső védett helyre. Megtette : ) „A reklám helye pedig itt következik  : http://www.ormo.hu
 
Mi mást tehettem volna most komolyan ? persze hogy kiöntöttem szívemet, és lehet történetem annyira megható volt, vagy csak a hölgy volt túl toleráns velem szemben . Velem sírt, és nagyon jól esett. Bíztatott hogy lesz ez jobb, és ő igaz nem ismer minket de biztosan rájön a másik, hogy kell neki Én : )
 
Hosszas rohangálás, ébresztés, pogácsa felvétel, torta 2 helyről, mama és a sütijei, a rokonok igazításai jobbra balra. De lásd kivel volt dolgunk, Isten csak ott van ha kell. Délre készen lettünk. Két rokon még hiányzott, de a „bivaly” begördült. Édesanyám rájött tervünkre, és nem akart bemenni. Megértettem én valahol, mert ki szereti ha ünneplik ? MINDENKI !!!!! Ő sem volt kivétel. Szíve mélyén örült, hogy együtt lehetett a család, mivel nagypapám halála óta nem volt erre példa. Már mint amikor örültünk, és nem éppen az örökséget osztogatták boldognak boldogtalannak.
 
Azt hiszem én szerveztem. Persze már is nem állja meg mondatom igazát teljesen. A sógornőm, a hölgy aki velem sírt, a testvéreim, és szinte mindenki hozzá tette a saját kis részét. Közérdekű közlemény : itt köszönöm nekik megint!!! NAGYON!!! Még is nekem jutott az a megtiszteltetés, hogy belekezdhettem, hogy hálát adhattam értük ! Azért a 30 évvel ezelőtt hozott boldog döntésért, mert igen is a legjobb döntés volt. Meg persze amikor rajtam dolgoztak : ) az is kellett a világnak.
 
Azt hiszem szépet mondtam, jókor és jót. Nagyon izgultam, még is éreztem : lehet ilyet kellene csinálnom ? Elmegyek vőfélynek : ) Jöttek a „a sültek, a szárnyasok, és a pástétomok”, majd jöttek a sütik, és a nagyon nagy torta : ) és a mi ajándékunk. Hogy mit adtunk ? megpróbáltuk összegyűjteni 50 év vicces képeit digitalizálva. Melyből az esküvői képük jött ki pici apró mozaik darabokból. Mutatós, olcsó, ötletes, és tök jó : ) ajánlom !
 
Mind eközben kaptam tőle 1 SMS! Mert hogy nem keressük egymást, alapon az SMS még éppen hogy csak belefér. Hogy megérkeztem, jól vagyok e és jó mulatást kíván. Válaszoltam tömören, mikor a számat téptem, hogy fel ne hívjam. Erős voltam és nem tettem. A bulinak lassan vége, és nekem jönnöm kell vissza a kollégiumba, hiszen reggel 8-tól kötöztetés van. Utolsó nap, szóval jönnek az utolsó napos emberek : akik sokan vannak, fáradtan, és idegesen. Mi sem különben : )
 
Szóval vonaton vagyok, és tartok vissza Debrecenbe. Ahol megint jönnek majd a „pillanatok” nem bántom meg őket, hiszen eddig is volt. De még mennyien : ( mintha direkt üldöznének …
Lassan azt hiszem rá kell jönnöm, nem értékeltem eléggé : ( pedig azt hiszem tényleg szeretett…

És hogy el is tudjátok képzelni milyen jó buli volt : http://picasaweb.google.hu/hegedusdorka/Edesanyam50SzuletesnapjaEsASzulok30HazassagiEvforduloja#

A bejegyzés trackback címe:

https://dnotob.blog.hu/api/trackback/id/tr431380286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása