"Felhívlak..."

2009.10.09. 21:26

 

Felhívott reggel. Nem is értettem mi ez a nagy érdeklődés, mert kétszer nem vettem észre hogy már keresett. Amikor vissza akartam hívni újra hívott. Közölte velem a WiFi-k jelenlegi állapotát. Hogy nem érnek el egyet sem, pedig nagyon jó lenne, és amúgy is van egy aminek tudják a jelszavát, csak egy DNS-azonosító kellene. ’igen elhangzott a fejemben lecsukott szemmel, összeszorított foggal és fájó szívvel ; Ilyenkor jó vagyok. Megtettem amit meglehetett, és megkérdeztem. Tudtam, hogy nem lehet csak úgy kiadni, és nem sikerült.
 
Türelmetlen volt és újra hívott. Közöltem vele a szomorú tényt, hogy még néhány napig ki kell bírnia internet nélkül. Nem fogadta túl jól a hírt, de hát letudta magát kellő képen kötni szerintem.
 
Kis idő elteltével felhívtam. Tudtam, már amikor háromszor kicsengett hogy nem kellett volna felhívnom. Nagy duzzogva feltette, és válaszolt a mondva csinált kérdéseimre, mint akinek eget rengetően fontos dolga lehet (pedig tudom hogy nem volt : ) ), „majd felhívlak!” –mondattal rövidre zárta társalgásunkat. Úgy voltam vele, biztosan fontos dolga lehetett (naiv)…
 
Este volt már… a könyvemet kiolvastam, és olyan fél 3 fele járhatott az idő. Azon gondolkoztam írjak e neki egy smst : „ne hívj, mert lefeküdtem aludni!és aludni is akarok”- szöveggel. Vajon mit szólna hozzá?! Lehet hogy semmit… nem írtam meg végül, nem voltam elég bátor hogy elküldjem, és azt mutassam kemény vagyok.
 
Még megnéztem párszor, hátha csak én nem reagáltam a telefonhívásra, vagy az üzenet érkezésére… de semmi.
 
Másnapra hívott fel, miután én végeztem. De,akkor sem azért mert hiányoztam volna neki !

A bejegyzés trackback címe:

https://dnotob.blog.hu/api/trackback/id/tr111443490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása