szia...

2009.11.04. 15:15

 

Említettem már a varázslatot ugye?! (tessék vissza olvasni ; ) )  teljesen véletlenül tekintettem le a jobb alsó sorba, a dátum fölé. Igen, igen az óra volt az. 15:15 kereken pontosan. Úgy gondoltam ürügynek tökéletes lesz.
 
Megnyitottam az ablakát, és rá írtam. „Szia!”- remélem hogy elfoglalt, vagy valami hiba csúszik a gépezetbe, és nem fog vissza írni. Nem így történt, de ennek akkor nem örültem. Csak egy fellángolás volt, hogy ráírtam, és már nem is voltam benne biztos, hogy jó ötlet. Nyugtattam magam azon gondolattal ; miközben hogy léte felöl érdeklődtem. Ha ő rám írt, akkor én is megtehetem. Nem?!
 
Zh-ra készült, így gyorsan próbáltam beszélgetésünket rövidre zárni. Sok sikert kívánva neki, minnél hamarabb próbáltam tovább állni, hogy tényleg ne érezze rá akartam szállni. Már el is köszöntem tőle, mikor megkérdezte velem mi van. Kicsit melegség öntötte el szívemet, hogy érdeklődik irántam, majd kaptam jobbomról a hideg zuhanyt : „csak illedelmes”. Nem tudom mit higgyek, és talán most nem is kell. Gyors válasz után, tényleg hagytam tanulni. Fontos Zh-t írt, és ténlyeg tanulnia kellett.
 
Bezártam az ablakot, és nem tudtam eldönteni, jól cselekedtem e. Nem illik minden dolgot megbánni. Így ezt most felvállalom, hogy jól cselekedtem : )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dnotob.blog.hu/api/trackback/id/tr991502528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása