Egyszerre végeztünk negyed 8kor a dolgunkkal. És ahogy tegnap említette, elé mehetnék. Begyűjtöttem két bérletet, hogy nekik ne kelljen venni, volt nálam 3 csoki, mert egy ilyen esemény után még is csak jól jön a csoki ; vagy  is mikor nem ?!
 
Sietve szedtem lépteimet az épület felé, és megláttam egy kisebb csoportot kijönni, és azt a fiút akit a rohammentő vitt volna el az én fájdalmamban. Csöppet földbe gyökeredzett a lábam, és nem tudtam mit tegyek. Hívott, és későn reagáltam. Vissza hívtam és hirtelen meg jelent a sarkon. Nem volt látható nálam a szajré, így nem is tudhatta.
 
Szót szót követett, és hirtelen semmis lett a szép vasárnapi napom. A srác – igen, pont az a fiú- felajánlotta, hogy elviszik őket kocsival. Miért is ne. Az hogy te készültél, és szerettél volna a kedvében járni; most nem számít. Mosollyal kell az ilyet fogadni, hiszen hamar otthon lesznek, „nekem sem kell fáradnom”, és én is mehetek pihenni. Egész este –némi túlzással- le se hunytam a szemem, mert vártam hogy mehessek, hogy vele legyek, hogy láthassam. És most mi van? Se ő, se film, se társaság. Csak  a kollégium és a rideg falai.
 
De azért felmerül ilyenkor bennem a kérdés : ha mindenki „szeret”, meg aranyos, szép és csinos (némi túlzással de az íróknak szabad) , akkor miért is töltöm egyedül a vasárnapot, amikor nem otthon vagyok ? miért is aludtam egyedül szombat este, és nem csináltam semmit ?! kicsit igazságtalan az élet… nem?!
 
És lehet jogtalanul, de akkor is rosszul esik, és akkor is rossz megérteni, hogy kocsival kényelmesebb volt, mint amit én kedveskedni akartam ! miért nem jó amit én adok szeretetből és szívességből ?! miért nem jó az, ha valaki segít neki ? mint egy mesterszakácsnál, amikor a kis kukta mindent a keze alá tesz. Én is csak a keze alá akarok tenni dolgokat, hogy könnyebb legyen. De tényleg!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dnotob.blog.hu/api/trackback/id/tr711443488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása