csak 1 sms...

2009.11.04. 18:00

 

Lent voltam a friss levegőn. Kimondottam kellemes időnk volt este. Eső utáni kitisztult és friss levegő, kicsit csípett ahogy novemberben illik. Lassan 6 óra közeledett amikor megkezdi tudásának számon adását. Úgy gondoltam, nekem jól esne ha ő írne egy „sok sikert” SmS-t : ) némi dilemma után, úgy véltem ez is egy jó döntés lesz… illetve csak reméltem !
 
„Sok sikert a Zhhoz ;)”- megírtam és még 6 előtt elküldtem.  Vártam egy kicsit, hát ha vissza ír, majd a ZH javára, lemondtam a válaszról. Majd ha ki jön …

A bejegyzés trackback címe:

https://dnotob.blog.hu/api/trackback/id/tr271502534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása