előszó

2009.09.04. 18:17

 

Kb. 20 perce ülök a gépel előtt és próbáok belekezdeni a nem éppen egeyszerű folytatásba. Tegyük fel régóta ismerjük egymást, és tegyük fel láttad szemed előtt 4 hónap szebbnél szebb pillanatait. Nem akarom megbántani a „pillanatokat” és nem lenne illő kihagyni bármlyiket is.  Mégis  legjobban talán azok a pillanatok maradtak meg, amelyeket a 10. emeleten töltöttünk együtt. Amikor az erkélyen beszélgettünk sokáig, amikor kedveskedtünk egymásnak reggelivel, dugiba hozott édességgel. Oh és a filmezések… nagyon sok mesét megnéztünk együtt amire normális férfi ember nem lenne képes. Szóval tényleg a másik felem : ) és itt jön be amit említettem, hogy nem kellene megbántanom a „pillanatokat”. Már is feltörtek a nagyerdős emlékek, amikor kimentem olvasni, és kijött csak 20 percre óra előtt ; hogy Velem legyen. Ma már nemet mondana erre. Ma már nem fontos az örömszerzés és az apró gesztusok. (azért figyeled hogy át vettem .. : ) ) Persze ezek alatt is sokmindnet lehet érteni.
Amikor összefút minket a szél, felkellett hívnom a figyelmét egy apró betűs részt a „használati utasításomban : hiszen még is csak egy Multimédiás Szórakoztató Központ vagyok Eredeti H.D (hegedűs dorottya) minőségben” Az apró betűs rész nem volt bonyolult, inkább megfontolandó ! „ Kevés szeretet is elég, hogy nagyon tudjak szeretni.” Ergo ha kicsi figyelmet kapok, még is tudok sokat adni, mert …. Ilyen vagyok. De könyörgöm… a kevés, kicsi, picurka, apró stb. nem egyenértékű a SEMMIVEL !!!
Történt ami történt, és játszódott le a szívemben és a fejemben minden mozzanat pillanatról pillanatra. Azt hiszem elgyengültem… és ebben a pillantban beszélgettem, kedvesem lakótársaival. Ketten vannak, akik elég régóta ismerik már Őt. Ész érvek és ellenérvek cseréltek gazdát másfél óra rögtönzött lelkizés alatt. Láttam bennük a kedvességet, hogy kedvelnek, és valahol megszerettek .nem csak azért, mert néha tisztaság volt, és elvolt mosogatva : ) hanem mert tényleg egy szerethető ember vagyok (jelentkezni az alábbi email címen ; )) lehet tudat alatt vagy kis is mondtam, ennyi könny után már tényleg nem tudom ; de kértem a fiúkat hogy beszéljenek Vele Rólam.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dnotob.blog.hu/api/trackback/id/tr421379994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása