cím nélkül

2009.10.14. 17:10

 

Egy hónappal ezelőtt ugyan így itt ültem fent, de akkor azt hittem nem fogom túl élni azt a napot. Annyira rossz és kétségbeejtő volt, a hirtelen jött hiány érzése. Nem sok minden változott. A hiány azóta is meg van, még is könnyebb. Vagy is inkább másabb. Mára már jól megtanultam leplezni, a fel feltörő érzelmeket. Megtanultam befogni a számat – nagy szó- hogy ne róla beszéljek, és ne azt kérdezzem mindenkitől : mi lenne a helyes megoldás.
 
Ha kinézek a szobám ablakából pont látom azt a helyet. Ahol mellettem ült… és nagyot döntött. Az idő borzalmas. Nem elég hogy esik az eső, és minden olyan szürke. Még hideg is van. Lehet vennem kellene egy kabátot, ha ma már rávettem magam a mosásra. Kigondolta volta, hogy ennyi ruhám van . A hideg ellen illene tenni valamit. Ilyenkor jut eszembe nagymamám intő szavai : a hidegnek nincsen szeme! Szóval nem divatból kell kabát, hanem mert tényleg hideg van. És  ha október elején már ilyen hideg van, mi lesz majd decemberben ! Esik majd a hó ; )
 
Szóval egy hónap… naiv vagyok ugye, ha azt hiszem ma felfog hívni, vagy rám fog írni ?! tudom hogy a szabály azt mondja, semmi eshetőség nincsen arra a megmagyarázhatatlannak mondható eset bekövetkeztére, hogy keressen. Nincs rám szüksége semmilyen tekintetben sem, csak ha érdeke származik belőle. Ha be kell jutni valahova, ha kellene egy jelszó vagy azonosító, vagy ha elfogyott a dohányárú. Ez a felismerés azért mindenkit megrémisztene egy kicsit. Annyira nem akarom elhinni, és annyira nem akarok csalódni. Nem ilyennek ismertem meg, és tudom hogy nem ilyen… holnaptól minden más lesz… mert másnak kell lennie!

A bejegyzés trackback címe:

https://dnotob.blog.hu/api/trackback/id/tr1001450124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása